Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1.1 Všeobecné obchodní podmínky Lux hair (dále jen "VOP") upravují veškeré vztahy při dodávkách zboží a služeb mezi společností Lux hair, zapsané v Živnostenském rejstříku osob veřejně publikovaného na webových stránkách, pod správou odboru živností a spotřebitelské legislativy Ministerstva průmyslu a obchodu ČR jako Tetyana Klain, IČO: 69067937, Libická 2404/10, Vinohrady, 130 00 Praha 3 (dále jen „poskytovatel nebo salon“) a zákazníkem (dále jen „klient“).
1.2 Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné pro objednávky a poskytnuté služby od 20.11.2024.
1.3 Tyto obchodní podmínky se týkají prodeje zboží v provozovně poskytovatele a též prodeje zboží prostřednictvím nabídky na internetových stránkách www.luxhair.cz (dále jen "webová stránky"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky.
1.4 Tyto obchodní podmínky se týkají též poskytování služeb ze strany poskytovatele klientovi, které jsou nabízeny prostřednictvím internetových stránek www.luxhair.cz nebo jsou na základě objednávky a jejího potvrzení sjednány mezi poskytovatelem a klientem.
1.5 Výslovně se vylučuje pro účely právního vztahu mezi poskytovatelem a klientem jakýkoliv odkaz na obchodní podmínky klienta. Klient souhlasem s těmito VOP bere na vědomí, že poskytovatel nepřijímá jakékoliv obchodní podmínky ze strany klienta.
1.6 VOP jsou podřazeny příslušným ustanovení občanského zákoníku (zákona č. 89/2012 Sb., v platném a účinném znění) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
1.7 V případě, že zboží nakupujte do zahraničí, náš vztah se řídí českým právem.
2. Informace před uzavřením kupní smlouvy
2.1 Smlouva mezi poskytovatelem a klientem je uzavřena objednáním a zaplacením zboží na výše uvedených webových stránkách. Na webových stránkách je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých položek. U každého zboží je uvedena cena včetně veškerých daní, cel a poplatků. Prezentace zboží je informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávku, a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany.
2.2 Objednávku můžete realizovat vždy prostřednictvím webových stránek nebo osobně v našem salonu. Internetová objednávka musí obsahovat všechny požadované údaje označené jako povinné. Před závazným odesláním objednávky (po kliknutí na tlačítko „Rekapitulace“) máte možnost prohlédnout si rekapitulaci objednávky včetně konečné ceny (v závislosti na zvoleném způsobu dopravy a platby). Doporučujeme zkontrolovat zejména druh a množství zboží, e-mailovou a dodací adresu. Závaznou objednávku podáte stisknutím tlačítka „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za správné
a úplné. O jejich změně nás bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem (info@luxhair.cz).
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1 Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je Vám doručeno přijetí objednávky z naší strany. Přijetí objednávky Vám bude zasláno na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou kupní cenu nebo převezmete objednané zboží (podle toho, co nastane dříve).
3.2 Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali (tj. nebylo Vám zasláno přijetí objednávky nebo objednávka nebyla zaplacena), můžete zrušit telefonicky nebo e-mailem. Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.
3.3 Ceny prezentovaného zboží a ceny za balení, dopravu a dodání zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webových stránkách. Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webových stránkách výslovně uvedeno něco jiného.
3.4 V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží na webových stránkách nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat Vám zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že Vám bylo zasláno přijetí objednávky podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě si vyhrazujeme právo odstoupit od smlouvy.
3.5 Pokud cena uvedená u zboží na webových stránkách nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně Vás na tuto skutečnost upozorníme. Pokud dosud nedošlo k přijetí Vaší objednávky, nejsme povinni smlouvu uzavřít. Na odeslané objednávky nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím přijetím z naší strany podle článku 3.3 těchto obchodních podmínek.
3.6 Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, pokud se výslovně dohodneme na jiném jazyce.
3.7 Smlouvu (včetně těchto obchodních podmínek) archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám, ale na vyžádání Vám ji zašleme.
4. Platební podmínky
4.1 Kupní cenu klient uhradí:
a) při převzetí zboží hotově
b) kreditní/platební kartou
c) bezhotovostním převodem
4.2 Splatnost zboží nastává dokončení objednání na webových stránkách nebo okamžikem předání zboží.
5. Dodací podmínky
5.1 Zboží je možné převzít osobně v našem salonu dle naší provozní doby zveřejněné na webových stránkách nebo je možné se telefonicky domluvit individuálně.
5.2 Zboží je možné odeslat přepravní služnou, kterou můžete zvolit na našich webových stránkách. Cena za dopravu je zpoplatněna (náklady na dodání zboží závisí vždy na velikosti a povaze zboží a na ceníku zvoleného dopravce). V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již náklady na zvolený způsob dopravy zahrnuje.
5.3 Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby.
5.4 Zboží, které je skladem, zpravidla expedujeme do dvou až deseti dnů od připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě) nebo od přijetí objednávky (při platbě při převzetí).
5.5 Zboží, které není skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu Vás budeme informovat.
5.6 Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je Vám zboží doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z Vaší strany.
6. Převzetí zboží
6.1 Při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost obalu zboží. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží.
6.2 Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na Vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží.
6.3 Pokud je z důvodů na Vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.
6.4 V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou. Dále máme v takovém případě právo od smlouvy odstoupit.
7. Odstoupení od kupní smlouvy
7.1 Od kupní smlouvy můžete odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží v případě objednání v e-shopu, je-li dodávka rozdělena do několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat e-mail info@luxhair.cz. Přijetí oznámení Vám bez zbytečného odkladu potvrdíme.
7.2 Odstoupení od smlouvy nemusíte nijak zdůvodňovat.
7.3 Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.
7.4 Byl-li Vám společně se zbožím poskytnut s Vaším souhlasem dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným zbožím.
8. Podmínky vrácení zboží
8.1 Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu dostupnou na webových stránkách. Zboží není možné zaslat na dobírku, nejsme ho povinni převzít.
8.2 K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:
a) kopii dodacího listu a faktury, pokud tyto dokumenty byly vystaveny, nebo jiný doklad prokazující koupi zboží.
b) písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na účet, osobní převzetí hotovosti nebo poštovní poukázka či jinak). Do vyjádření uveďte adresu pro doručování, telefon a e-mail
8.3 Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení Vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.
9. Podmínky vrácení peněz za vrácené zboží
9.1 Veškeré přijaté peněžní prostředky Vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme povinni vrátit Vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.
9.2 Vedle kupní ceny máte i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k Vám v případě odstoupení od kupní smlouvy. Jestliže jste však zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme Vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
9.3 Peníze Vám vrátíme:
a) stejným způsobem, jakým jsme je přijali
b) způsobem, jaký budete požadovat.
9.4 Vedle výše uvedených způsobů můžeme peníze vždy vrátit i zasláním na Vámi sdělený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný nesdělíte). Přijetím těchto obchodních podmínek vyslovujete svůj souhlas se zasláním peněžních prostředků dle předchozí věty za podmínky, že Vám tímto způsobem nevzniknou žádné další náklady.
9.5 Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte Vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
10. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany Lux hair
10.1 Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:
a) technické chyby, která na webových stránkách uvedena zcela zjevně chybná cena zboží
b) zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR atd.) není možné za původních podmínek dodat
c) plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním
10.2 V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme Vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je vůči Vám účinné okamžikem, kdy je Vám doručeno.
10.3 Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme Vám přijatou částku bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu. Peníze vrátíme do deseti dnů od odstoupení od kupní smlouvy.
11. Vadné plnění
11.1 Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku).
11.2 Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.
12. Registrace na našich webových stránkách
12.1 Registrací prostřednictvím registračního formuláře na webových stránkách založen uživatelský účet. Přístupové údaje do uživatelského účtu uchovávejte v tajnosti. Neneseme odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.
13. Ochrana autorských práv
13.1 Obsah webových stránek umístěných na webových stránek (texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn naším autorským právem nebo právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní.
13.2 Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.
14. Závěrečná ustanovení
14.1 K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.
14.2 Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na příslušný živnostenský úřad nebo na Českou obchodní inspekci.