Reklamační řád

1. Základní údaje

Název provozovny: Lux hair
Adresa provozovny pracoviště:
(umístění provozovny)
Libická 2404/10
Praha 3, 130 00
Webové stránky: www.luxhair.cz
Kontaktní email: info@luxhair.cz

2. Použité zkratky a pojmy

Zkratka Popis
Klient Zákazník, kupující
Poskytovatel   
Salon Lux hair definovaný ve Všeobecných obchodních podmínkách
VOP Všeobecné obchodní podmínky
Salon Provozovna provozovaná poskytovatelem



3. Všeobecné ustanovení

3.1 Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek poskytovatele Lux hair a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat a vyřizovat reklamaci zboží pořízeného v našem salonu nebo na našich webových stránkách.

3.2 Klient je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží. Zároveň klient bere na vědomí, že je povinen poskytnout Lux hair potřebnou součinnost, které je nezbytná pro vyřízení reklamace. Pokud klient nevynaloží potřebnou součinnost, lhůta se adekvátně prodlužuje o čas, ve které klient neposkytl potřebnou součinnost.
3.3 Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od poskytovatele klient souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

3.4 Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.

4. Poskytnutí záruky

4.1 Jako doklad o záruce vystavuje Lux hair ke každému zakoupenému zboží fakturu (doklad o zakoupení) se zákonem uvedenými údaji, které jsou zapotřebí pro uplatnění záruky. Faktura je dokladem pro záruku. Záruka na vlasové pásky je 2 roky (24 měsíců), pozor ale, životnost pásek je 1 rok (12 měsíců)/6 nasazení.

5. Termín pro uplatnění práv z vadného plnění

5.1 Termín/lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem převzetí zboží klientem, tj. dnem uvedeném na dokladu o zakoupení.

6. Práva z vadného plnění

6.1 Má-li věc vadu, může klient požadovat odstranění vady (dodání nového zboží nebo opravu). Poskytovatel může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.

6.2 Klient může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud
a) prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2,
b) se vada projeví opakovaně
c) je vada podstatným porušením smlouvy
d) je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro klienta.

6.3 Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou klient obdržel.

6.4 Pokud klient odstoupí od smlouvy, prodávající vrátí klientovi kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží vadné zboží.

7. Kvalita/jakost při převzetí

7.1 Poskytovatel odpovídá za kvalitu zboží, prodává zboží bez vady (odpovídající popisu, hmotnosti).

7.2 Projeví-li se vada v průběhu jednoho měsíce od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí klientem, pokud prodejce neprokáže opak.

8. Smluvní záruka za jakost

8.1 Salon Lux hair neposkytuje prodloužení záruky nad rámec zákonné lhůty.

9. Kontrola zboží při převzetí

9.1 Klient při osobním převzetí od prodávajícího zkontroluje přebírané zboží, jeho kompletnost a nepoškozenost obalů.

9.2 Klient při převzetí od přepravce překontroluje stav zásilky (neporušenost, poškození obalu). V případě nesrovnalostí kontaktuje přepravce nebo odmítne převzít poškozený balík.

9.3 Klient dále v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží, zejména že balení obsahuje vše, co obsahovat má dle objednávky/faktury.

9.4 V případě nesrovnalostí s objednávkou/fakturou je nutné informovat poskytovatele.

10. Uplatnění reklamace

10.1 Klient může reklamaci uplatnit osobně v salonu Lux hair nebo zboží zaslat do salonu Lux hair. Vyhrazujeme si právo nepřijmout balík zaslaný na dobírku.

10.2 Zásilka musí obsahovat reklamované zboží. Do zásilky přiložte kopii fakturačního listu a z druhé strany popište závadu, usnadníte a urychlíte tím proces reklamace.

10.3 Záruka nevztahuje na poškození vzniklá nesprávným/nevhodným používáním (zejména taková, která je v rozporu s návodem k použití/informačních údajích o vlasových páskách) jako je mechanické poškození, používání v extrémních klimatických podmínkách (extrémní dlouhodobá prašnost, vlhkost, extrémně vysoké nebo nízké teploty), barvení vlasů, apod.

10.4 Vyhrazujeme si právo nepřevzít znečištěné zboží nebo takové zboží, které nesplňuje základná hygienické podmínky pro předání zboží.

11. Testování závady

11.1 Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze v případě na podezření na nesprávné/nevhodné užívání.

12. Vyřízení reklamace

12.1 Poskytovatel do lhůty 30 dní rozhodne o reklamaci (potvrzení reklamace nebo její zamítnutí). V případě potvrzení reklamace garantujeme opravu zboží nebo dodání nového zboží. Klient obdrží písemné vyjádření o reklamaci (formou emailu) potvrzení nebo odůvodnění odmítnutí reklamace.

12.2 Po vyřízení uznané reklamace opravou nebo výměnou se prodlužuje záruka zařízení o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od dne následujícího po jejím uplatnění do dne, kdy byl klient o vyřízení informován.

12.3 Klient je povinen reklamaci převzít bez zbytečného odkladu do 30 dnů od ode dne kdy byl o jejím vyřízení informován, tato lhůta nemůže uplynout dříve než 60 dnů od podání reklamace.

12.4 Opravené nebo nové zboží je možné si osobně vyzvednout v provozovně nebo po telefonické domluvě lze klientovi zaslat.

12.5 V případě uznání reklamace vám zašleme peníze zpět na účet, ze kterého byla realizována platba.

13. Informace o životnosti zboží

13.1 Vlasové pásky jsou spotřebním materiálem/zbožím. Jejich životnost je limitována 6 (šesti) nasazeními. Správnou péčí můžete zboží zajistit až dvojnásobnou životnost.

14. Závěrečná ustanovení

14.1 Práva klienta vyplývající ze zákona nejsou tímto Reklamačním řádem dotčena.

14.2 V případě, reklamace se postupuje dle Reklamačního řádu platného v době prodeje zboží.